WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

 بوتیک خلاقیت ژاهو 

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

طراحی کمپین یخچال فروشگاهی

طراحی کمپین صنایع منصور

نام تجاری – استراتژی


عکاسی


ایده پردازی


از کجا شروع شد

یخچال منصور یکی از تولیدکنندگان یخچال های پرده هوا در ایران می باشند.که با بیش ازسه دهه فعالیت پرافتخار در صنعت سرمایش کشور ، امروز پا به عرصه بازارهای بین المللی گذاشته اند. يك روز پاييزي بود كه آقاي جلاليان مدیرعامل شرکت منصور  به دفتر ما آمدند بعد از آشنايي و تهيه بريف اوليه ما  كارمون را شروع  كرديم. اولين مرحله انتخاب نام تجاري بين تسا و منصور بود كه نام منصور به علت داشتن رزومه و سابقه 35 ساله و يونيك بودن در صنعت سرمايش راي بيشتري را از آن خود كرد.

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

طراحی لوگوی منصور
طراحی لوگوی منصور

لوگو و رنگ

فلسفه انتخاب طرح لوگو از اینجا بود که یخچال در واقع عایقی بین یک فضای سرد و گرم است بنابراین با انتخابی هوشمندانه  لوگو و رنگ  در يك یونیت مينیمال از دو فضاي گرم و سرد پیشنهاد دادیم  كه با یک پرده عايق از هم جدا شده اند. و وجود فلش های رو به پایین در طرح لوگو نشان دهنده کاهش دماست.

استراتژی

از نظر آقای جلالیان نقطه قوت محصولات تولیدیشان کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر رقبا دارد و یکی از ویژگی های بارز این یخچال ها تولید دمای منفی 35 درجه سانتی گراد است .طی جلسات ، تحقیقات و بررسی هایی که تیم بوتیک خلاقیت ژاهو انجام داد به این نتیجه رسیدیم که دغدغه اصلی مشتریان فروشگاه ها دمای پایین یخچال نیست بلکه تازه نگه داشتن محصولات است بنابراین به آقای جلالیان پیشنهاد دادیم به جای تمرکز روی دمای پایین یخچال ، بر روی بهتر دیده شدن محصولاتشان تمرکز کنند.

از این رو پیشنهادی به ایشان دادیم و آن هم کار گذاشتن نورپردازی درون قفسه های یخچال توسط لامپ های  LED   بود تا محصولات درون یخچال بیشتر به چشم بیایند.علاوه بر این ، طی نتایج تحقیقاتمان به خلا دیگری در بازار پی بردیم.خلا موجود در بازار ایران در این زمینه این است که حدود 23% مشتریان فروشگاه های زنجیره ای را کودکان تشکیل می دهند که از قضا نفوذ بسیار بالایی هم بر روی والدین خود دارند و اکثر سبد خرید خانواده ها توسط کودکان پر می شود اما در صنعت فروشگاهی گاها نادیده گرفته می شوند. چرا که ارتفاع یخچال های موجود در بازار بیشتر از قد کودکان است و کودکان به محتویات داخل یخچال تسلط کافی ندارند پیشنهاد ما به آقای جلالیان تولید یخچال مخصوص کودکان بود که کودکان بتوانند خودشان از یخچال های فروشگاه کالای مورد نظر خود را بردارند. در واقع ما با این کار محصول جدیدی به صنعت یخچال اضافه کردیم و در نهایت استراتژي پيشنهادی ما كاور كردن بازارهای  كوچك و متوسط  داخلي و خارجي بود.

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

برندیگ منصور
برندیگ منصور
برندیگ منصور
طراحی هویت سازمانی
کاتالوگ خلاقانه

عکاسی

پس از انتخاب استراتژی و تعیین بازار هدفمان و تایید لوگوی نهایی نوبت به عکاسی صنعتی از محیط و محصولات کارخانه منصور رسید. ما از این عکس ها در کاتالوگ،بروشور، وبسایت ،هویت سازمانی و … استفاده کردیم





عکس هایی از منصور