WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

 بوتیک خلاقیت ژاهو 

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

طراحی کمپین فست فود

طراحی کمپین تبلیغاتی فست فود

طراحی کمپین


عکاسی


گرافیک



WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

WordPress database error: [Got error 28 from storage engine]
SELECT * FROM wp_replace_mandegarweb WHERE user='http://zhh.ir'

عکاسی صنعتی فست فود
عکاسی صنعتی فست فود
عکاسی صنعتی فست فود
عکاسی صنعتی فست فود
عکاسی صنعتی فست فود

از کجا شروع شد

مجموعه رستوران های آناتولیا یکی از رستوران های موفق و رو به رشد در صنعت فست فود هستند. پس از مراجعه این عوامل به دفتر ما، طی مشورت ها و بریف اولیه ای (Early Brief) که ما از این کمپانی بدست آوردیم قرار بر این شد که در جهت تأثیر بهتر بر روی مشتری و فروش بیشتر عکاسی ویژه ای از محصولات آناتولیا انجام دهیم.

“عکاسی که به جرأت می توان گفت جزو بهترین تخصص های کاری تیم ژاهو محسوب می شود” قرار بر این شد که از این عکس ها در منو و تابلو سفارش غذا استفاده شود. منویی چشم گیر و هیجان انگیز که مشتریان گرسنه را مجذوب خود کند. به عبارتی ما با طراحی تابلویی هیجان انگیز به آناتولیا هویت بصری بخشیدیم.

تعیین استراتژی

برند سازی این شرکت همچنان ادامه داشت با تهیه history Book و تنظیم مأموریت و چشم انداز (mission, vission) مجموعه آناتولیا، جلسه سومی تنظیم کردیم ، موضوع این جلسه ارائه ی راهکاری جذاب، جدید و دوست داشتنی برای جلب بیشتر مشتری بود. در ابتدا شرکت آناتولیا پیشنهاد چاپ سررسید را مطرح کرد که با توجه به بررسی هایی که ما کردیم به پیشنهاد بهتری رسیدیم:

پیشنهاد چاپ کتاب، به جای سررسید. چراکه هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بود و هم برای مشتری جذابیت بیشتری داشت، قرار بر این شد که کتابی با محتوای فرهنگی و آموزشی با ابعاد جیبی طراحی کنیم. در این کتاب علاوه بر مطالبی در مورد سلامت روح و جسم، اصول ساده زیستی، فنک شویی، طالع بینی، روانشناسی رنگ و اصول روانشناسی به معرفی هفت غذای محبوب آناتولیا پرداختیم.

نمونه ای از کاتولوگ خلاقانه
نمونه ای از کاتولوگ خلاقانه
طرحی منوی فست فود

ویژگی های متمایز آناتولیا

از ویژگی های جالب کتاب آناتولیا می توان به دستور غذاهای یک خطی که جلوه خاصی به کتاب داده یا قرار دادن صفحه مخصوص خوانندگان که با نوشتن دست خط کوتاهی از خود آن را برای نفر بعدی به یادگار می گذارند و البته اصلی ترین و شاید جالب ترین نکته دراین کتاب، پیوند کتاب به زنجیره مهربانی( Kidness Chain) است که خواننده را دعوت به جاگذاشتن کتاب در یک مکان عمومی می کند تا او نیز بتواند سهم کوچکی از ادامه ی این زنجیره مهربانی داشته باشد. هدف این کتاب دعوت و تشویق به کتابخوانی و به اشتراک گذاشتن کتاب است.

انتظار ما از این ایده مطرح شدن هر چه بیشتر مجموعه آناتولیاست چرا که:

  • جا گذاشتن کتاب در یک جای عمومی باعث پررنگ شدن مجموعه آناتولیا می شود.
  • آناتولیا در مارکت خودش اولین برند است که به مسائل فرهنگی هم توجه کرده است.

در نمودارهای زیر روند پیشرفت و مزیت های انتخاب کمپین تبلیغاتی زیر را مشاهده می کنید:



مزیت های کتاب نسبت به سررسید



عکس هایی از آناتولیا

قبل و بعد

در زیر نمونه ی منو آناتولیا قبل و بعد از طراحی توسط تیم ما نشان داده شده است.(می توانید با click و drag در محل تعیین شده می توانید هر دو نمونه را مشاهده کنید)